Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
26.03.2021

Nowa oferta Internetu PRO CLOUD

W dobie panującej pandemii i wszechobecnej zdalnej pracy i nauki, wprowadzamy nowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy oczekują dużej szybkości przesyłania danych i wygody użytkowania Internetu: PRO CLOUD
Czytaj więcej
3.03.2021

04-05 marca BOK Warszawa nieczynny

w dniach 04-05 marca Biuro Obsługi Klienta w Warszawie będzie nieczynne
Czytaj więcej
2.12.2020

Informacja o zmianach w dokumentacji abonenckiej

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż z dniem 21 grudnia 2020r. nastąpi zmiana warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Niniejsza modyfikacja umowy wynika z konieczności dostosowania postanowień umownych do nowych przepisów, tj. przepisów ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Czytaj więcej
30.11.2020

Kalendarz adwentowy JAMBOX, czyli telewizyjne niespodzianki zamiast czekoladek

Od 1 do 24 grudnia zapraszamy naszych Abonentów do udziału w zabawie! Czekają na Was 24 dni, w których będziecie mogli otwierać okna kanałów oraz wypożyczać filmy w Wypożyczalni VOD.
Czytaj więcej
22.10.2020

Nowe zasady funkcjonowania Biura Obsługi Klienta

W związku z postępującą epidemią koronawirusa naszym priorytetem jest bezpieczeństwo Klientów oraz Pracowników, dlatego wprowadzamy nowe zasady, które zapewnią świadczenie usług na stałym, wysokim poziomie oraz ciągłość obsługi.
Czytaj więcej
14.09.2020

Radio Nowy Świat jest już dostępne

Informujemy, że Radio Nowy Świat jest już dostępne w JAMBOX. Emisja testowa odbywa się na kanale 994. Dla wszystkich abonentów JAMBOX Radio Nowy Świat jest już dostępne na dekoderach iptv.
Czytaj więcej

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ