Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
W celu zamówienia usług świadczonych przez Metro Internet prosimy kontaktować się z nami telefonicznie: BOK Warszawa 22 350 50 00 lub 664 482 184, BOK Sokołów Podlaski 25 749 00 00 lub mailowo: bok@metrointernet.pl oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie.
Obydwa kody możesz uzyskać w Biurze Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Kody możesz zmienić na własne poprzez zalogowanie się do JAMBOX go! https://go.jambox.pl.
Kod tvPIN służy do autoryzacji usług dostępnych w JAMBOX takich jak np.: HBO MAX czy ochrona rodzicielska. Kod jPIN natomiast zabezpiecza zmiany na koncie Abonenta, które mają wpływ na rozliczenia jak np.: zakup dodatkowego pakietu telewizyjnego poprzez TV Panel.

W zależności od wybranego pakietu sieć Metro Internet oferuje łącza umożliwiające osiąganie pewnych maksymalnych prędkości. Łącza, które mają zagwarantowane prędkości (z gwarantowanym CIR) są łączami przeznaczonymi do zastosowań profesjonalnych, a ich koszt jest kilkunastokrotnie wyższy niż tych przeznaczonych do użytku domowego. Jako Operator zobowiązujemy się do świadczenia Usług w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie oraz w Umowie. W swojej ofercie posługujemy się prędkościami maksymalnymi.
Prędkości pobierania i wysyłania danych:
1. Minimalna: 80% maksymalnej prędkości pobierania i wysyłania
2. Zwykle dostępna: 95% maksymalnej prędkości pobierania i wysyłania
3. Deklarowana: prędkość odpowiadająca prędkości maksymalnej, chyba że inaczej określono w ofercie, regulaminie promocji, bądź cenniku promocji.
4. Prędkość zwykle dostępna, to prędkość, którą Abonent może oczekiwać przez co najmniej 75% doby.

Urządzenie WiFi, takie jak modem kablowy WiFi udostępniany przez Metro Internet, czy router WiFi będący własnością klientów, samo w sobie nie ogranicza prędkości usługi internetowej. Na prędkość Internetu osiąganą na komputerze podłączonego drogą radiową mają wpływ takie czynniki jak: zakłócenia (zagłuszenia) transmisji przez inne nadajniki pracujące w tym samym zakresie częstotliwości, odległość od nadajnika i przeszkody na drodze pomiędzy urządzeniem WiFi a komputerem, szyfrowanie transmisji. Dlatego testując prędkość łącza internetowego np. na stronie www.speedtest.net/pl daje się zauważyć różnice w wynikach pomiędzy łączem realizowanym drogą radiową, a łączem zestawionym za pomocą kabla. Dlatego przy testowaniu prędkości łącza rekomendujemy kablowe połączenie komputera z urządzeniem abonenckim. 

Korzystając z usługi Metro Internet klient może pobierać dane bez żadnych ograniczeń.
Symetryczne łącze – szybkość pobieranych i wysyłanych danych odbywa się z tą samą prędkością.
Nie, telewizja Metro TV wykorzystuje inną technologię. Telewizja pracuje wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii. To okablowanie, w pełni symetryczne z powodzeniem wystarczy, aby dostarczać  jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługi wypożyczalni filmów (VOD), gry sieciowe a także telewizję trójwymiarową (HD-3D).
Tak, dekoder można połączyć z zestawem kina domowego. Dekodery są wyposażone w analogowe wyjścia audio oraz w cyfrowe wyjście S/PDIF - wykorzystanie go do połączenia z zestawem kina domowego pozwoli Państwu cieszyć się wysoką jakością dźwięku w standardzie 5.1

Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze) lub wejście analogowe (composite video-in). Natomiast jeżeli jesteście Państwo posiadaczami nowoczesnego odbiornika z matrycą LCD lub plazmową, wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI, zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia - umożliwia ono wykorzystanie w pełni możliwości sprzętu i pozwala cieszyć się wysoką, cyfrową jakością obrazu i dźwięku (złącze HDMI dostępne jest w dekoderach oznaczonych HD).

Jakie urządzenia mogę podłączyć do dekodera Metro Internet?
Do dekodera, oprócz telewizora, mogą Państwo podłączyć magnetowid, zestaw kina domowego czy domowy zestaw audio.

Dekoder wyposażony jest w następujące złącza:

  • HDMI - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI
  • YPbPr (component) - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w analogowe wejście komponentowe (dla wysokiej rozdzielczości)
  • SCART - do podłączenia odbiornika telewizyjnego w wejściem SCART (Eurozłącze)
  • SCART - po podłączenia urządzeń dodatkowych (np. magnetowidu) wyposażonych w złącze SCART (Eurozłącze)
  • video-in - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w wejście composite video
  • audio-in - do podłączenia analogowych torów (kanał prawy i lewy) audio do wejść stereo urządzeń audio
  • S/PDIF (optyczny i koncentryczny) - do podłączenie do cyfrowego toru audio w zestawie kina domowego lub w zestawie audio

Lista kanałów dostępna jest tutaj --> LISTA KANAŁÓW

Moja lista 100
Funkcja umożliwia ustawienie 100 kanałów (numery od 1 do 100) z własną kolejnością i numeracją. Kanały na własnej liście można przesuwać, zastępować, usuwać i dodawać nowe z listy dostępnych kanałów.

W takim przypadku możliwości techniczne podłączenia usługi są sprawdzane indywidualnie. Najlepiej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Metro Internet.
Tak. W cyfrowej telewizji jest to możliwe posiadając kolejny dekoder. Dzięki usłudze MULTIROOM oferujemy drugi dekoder w niższej cenie. Wszystkie programy jakie masz wykupione w podstawowej usłudze będziesz mieć dostępne na drugim dekoderze tylko przy opłacie miesięcznej za multiroom.
Tak; w celu zainstalowania usług w lokalu, które nie jest własnością Klienta należy dodatkowo przedstawić umowę najmu.
Najlepiej zgłosić chęć wymiany pilota na nowy do Biura Obsługi Klienta Metro Internet mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej. Po dobiór pilota należy zgłosić się do jednego z Biur Obsługi Klienta. Koszt wymiany pilota to 50,00 zł.
Dostęp do multimedialnej platformy Metro Internet realizowany jest z wykorzystaniem cyfrowego dekodera, Urządzenie jest udostępniane Abonentom wg aktualnego cennika i warunków.

W HBO Max są dostępne 3 pakiety: Podstawowy, Standardowy i Premium.

Podstawowy:

  • Obejmuje Bibliotekę TVN, HBO i kanał TVN
  • Oglądaj na 2 urządzeniach jednocześnie
  • Rozdzielczość Full HD
  • Zawiera reklamy

Standardowy:

  • Obejmuje Bibliotekę TVN, HBO i kanały TVN, HBO, HBO2, HBO3
  • Oglądaj na 2 urządzeniach jednocześnie
  • Rozdzielczość Full HD
  • 30 pobrań

Premium:

  • Obejmuje Bibliotekę TVN, HBO i kanały TVN, HBO, HBO2, HBO3
  • Oglądaj na 4 urządzeniach jednocześnie
  • Rozdzielczość Full HD lub 4K (przy wybranych tytułach)
  • Dolby Atmos (przy wybranych tytułach)
  • 100 pobrań (obowiązują ograniczenia)


Jak nowy Klient może zarejestrować się w HBO MAX? 

Po dodaniu HBO Max do posiadanego pakietu, Klient może ściągnąć aplikację HBO Max na wspierane urządzenie i zarejestrować się


 
 ZAREJESTRUJ SIĘ W HBO MAX 


Tak; w celu uzyskania duplikatu Faktury VAT należy złożyć pisemną dyspozycję i przesłać ją na adres mailowy biura: bok@metrointernet.pl.
Niewykorzystane minuty nie przechodzą do kolejnego okresu rozliczeniowego.
Aby zmienić prędkość prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić jakie są możliwości zmiany oferty.
Istnieje możliwość zawieszenia Usług: Metro Internet oraz Metro Telefon tylko dla klientów, którzy zawarli umowę na czas nieokreślony. Zawieszenie Usług może trwać od 1 do 3 miesięcy. Opłata za zawieszenie usługi jest jednorazowa i wynosi 40 zł.
  • Wejdź do Web Panelu TUTAJ
  • Wprowadź numer ID i hasło, kliknij „Zaloguj się”
  • Zmień „Hasło do Web Panelu” na takie, które zapamiętasz,
  • Wprowadź swój „Adres e-mail”, bardzo ważne, aby był to prawdziwy adres używany przez Abonenta
  • Wyloguj się.
W celu rozwiązania umowy o świadczenie usług Abonent powinien dostarczyć do siedziby Operatora (osobiście lub za pośrednictwem poczty) pisemne oświadczenie, które zawiera: imię i nazwisko Abonenta, adres instalacji,  nr Klienta oraz odręczny podpis Abonenta. Okres wypowiedzenia jest zgodny z regulaminem podpisanej umowy.
Umowa przechodzi na czas nieokreślony z abonamentem wg cennika, ale oczywiście mamy przygotowane atrakcyjne promocje dla stałych Abonentów. Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej.
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ