Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
W celu zamówienia usług świadczonych przez Metro Internet najlepiej skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie, mailowo: bok@metrointernet.pl lub telefonicznie BOK Warszawa 22 350 50 00, BOK Sokołów Podlaski 25 749 00 00.
Obydwa kody znajdziesz na umowie Abonenckiej lub możesz je uzyskać  w Biurze Obsługi Klienta. Kody możesz zmienić na własne poprzez zalogowanie się do WebPanela https://ssl.jambox.pl/webpanel. Zmiana jest możliwa tylko, jeśli znasz swój aktualny kod.
Kod tvPIN służy do autoryzacji usług dostępnych w JAMBOX takich jak np.: HBO GO czy ochrona rodzicielska. Kod jPIN natomiast zabezpiecza zmiany na koncie Abonenta, które mają wpływ na rozliczenia jak np.: zakup dodatkowego pakietu telewizyjnego poprzez TV Panel.

Oglądaj telewizję Jambox HD Online

Telewizja na żywo na komputerze, smartfonie, tablecie


Co to jest JAMBOX online?
JAMBOX online daje możliwość oglądania wybranych kanałów z oferty telewizji JAMBOX na: komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach, smartfonach. JAMBOX online to "ctfrowy multiroom", który dostępny jest także na innych ekranach niż ekran telewizora. 

Dla kogo?
Usługa przeznaczona jest dla Abonentów usługi telewizyjnej JAMBOX z wykupionym Pakietem MULTiMETRO Opti lub wyższym. Aby uzyskać dostęp do kanałów TV należy znajdować się w zasięgu domowej sieci Metro Internet. Usługa może być uruchamiana na wielu urządzeniach, jednakże w tym samym czasie, w ramach jednego konta abonenckiego z usługi można korzystać tylko na jednym urządzeniu.




Jak korzystać?
Z usługi Jambox online można korzystać przy użyciu przeglądarki internetowej z HTML5 oraz wykorzystując aplikację mobilną przygotowaną dla systemu Android 4.0 lub nowszego (tablet i smartfon).



Jeśli jesteś już Abonentem  pakietu MULTiMETRO Opti lub wyższego zaloguj się do playera:



Jak zalogować się do usługi?


Przeglądarka internetowa
1.Wybierz wersję na komputer lub mobilną
2.Wprowadź swój Numer ID lub adres e-mail przypisany do konta, następnie podaj hasło do Web Panelu i kliknij „Zaloguj”
3.Wybierz kanał i oglądaj

Urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Android 4.0 lub wyższej
1. Pobierz aplikację.
2. Zainstaluj i uruchom aplikację.
3. Wprowadź swój Numer ID lub adres e-mail przypisany do konta, następnie podaj hasło do Web Panelu i kliknij „Zaloguj”
4. Wybierz kanał i oglądaj.


Jeśli nie znasz swojego numeru ID czy hasła do Web Panelu:
Numer ID i hasło możesz znaleźć w TV Panelu na swoim telewizorze z dekoderem JAMBOX

 Gdy telewizja jest uruchomiona na Twoim telewizorze wciśnij przycisk „Menu” i z listy wybierz „TV Panel”,
 Aby wygenerować nowe hasło wybierz z menu „TWÓJ WEBPANEL” i kliknij „NOWE HASŁO” - najlepiej zapisz hasło
 Aby sprawdzić numer ID wybierz z menu "TWOJE DANE"
 Jeśli chcesz zmienić hasło lub ustawić adres e-mail do logowania:

Wejdź do Web Panelu
1. Wprowadź numer ID i zapisane nowe hasło, kliknij „Zaloguj się
2. Zmień „Hasło do Web Panelu” na takie, które zapamiętasz,
3. Wprowadź swój „Adres e-mail”, bardzo ważne, aby był to prawdziwy adres używany przez Abonenta


Kanały dostępne w Jambox Online

Dostęp do wybranych kanałów zgodnie z wykupionymi pakietami w telewizji JAMBOX.
Usługa JAMBOX online jest ograniczona terytorialnie.

Z poziomu TV Panelu możesz zamówić dodatkowe programy i pakiety. W tym celu przygotuj sobie jPIN zapisany w Umowie.

KROK 1





  Wejdź do MENU „Przejdź do...” » TV Panel
  Wejdź do zakładki ZAMÓW USŁUGI, za pomocą strzałek wybierz żądany pakiet i zatwierdź OK
  Zaznacz w ten sposób wszystkie usługi, które chcesz zamówić, a następnie przejdź dalej za pomocą zielonego klawisza



KROK 2








  Na ekranie pojawi się lista zamówionych pakietów oraz akceptacja regulaminu
  Kółko obok akceptacji powinno być zaznaczone na zielono. Jeśli nie jest, zaznacz pole akceptacji i zatwierdź OK


 

KROK 3








  W celu potwierdzenia zamówienia wpisz jPIN i potwierdź OK

Symetryczne łącze – szybkość pobieranych i wysyłanych danych odbywa się z tą samą prędkością.
Nie, telewizja Metro TV wykorzystuje inną technologię. Telewizja pracuje wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii. To okablowanie, w pełni symetryczne z powodzeniem wystarczy, aby dostarczać  jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługi wypożyczalni filmów (VOD), gry sieciowe a także telewizję trójwymiarową (HD-3D).
Tak, dekoder można połączyć z zestawem kina domowego. Dekodery są wyposażone w analogowe wyjścia audio oraz w cyfrowe wyjście S/PDIF - wykorzystanie go do połączenia z zestawem kina domowego pozwoli Państwu cieszyć się wysoką jakością dźwięku w standardzie 5.1

Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze) lub wejście analogowe (composite video-in). Natomiast jeżeli jesteście Państwo posiadaczami nowoczesnego odbiornika z matrycą LCD lub plazmową, wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI, zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia - umożliwia ono wykorzystanie w pełni możliwości sprzętu i pozwala cieszyć się wysoką, cyfrową jakością obrazu i dźwięku (złącze HDMI dostępne jest w dekoderach oznaczonych HD).

Jakie urządzenia mogę podłączyć do dekodera Metro Internet?
Do dekodera, oprócz telewizora, mogą Państwo podłączyć magnetowid, zestaw kina domowego czy domowy zestaw audio.

Dekoder wyposażony jest w następujące złącza:

  • HDMI - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI
  • YPbPr (component) - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w analogowe wejście komponentowe (dla wysokiej rozdzielczości)
  • SCART - do podłączenia odbiornika telewizyjnego w wejściem SCART (Eurozłącze
  • SCART - po podłączenia urządzeń dodatkowych (np. magnetowidu) wyposażonych w złącze SCART (Eurozłącze)
  • video-in - do podłączenia odbiornika telewizyjnego wyposażonego w wejście composite video
  • audio-in - do podłączenia analogowych torów (kanał prawy i lewy) audio do wejść stereo urządzeń audio
  • S/PDIF (optyczny i koncentryczny) - do podłączenie do cyfrowego toru audio w zestawie kina domowego lub w zestawie audio




  • Wejdź do Web Panelu TUTAJ
  • Wprowadź numer ID i hasło, kliknij „Zaloguj się”
  • Zmień „Hasło do Web Panelu” na takie, które zapamiętasz,
  • Wprowadź swój „Adres e-mail”, bardzo ważne, aby był to prawdziwy adres używany przez Abonenta
  • Wyloguj się.

Specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy listę kanałów z numerami na dekoderze. Zobacz tutaj>>

Moja lista 100
Funkcja umożliwia ustawienie 100 kanałów (numery od 1 do 100) z własną kolejnością i numeracją. Kanały na własnej liście można przesuwać, zastępować, usuwać i dodawać nowe z listy dostępnych kanałów.

Korzystając z usługi Metro Internet klient może pobierać dane bez żadnych ograniczeń.
Aby korzystać z usługi Metro Internet nie trzeba kupować dodatkowych urządzeń. Wyjątkiem są klienci, którzy chcą korzystać z Internetu na kilku urządzeniach – wówczas router jest niezbędny.
Aby móc korzystać z Internetu na nowym urządzeniu należy zgłosić do biura Metro Internet Sp. z o.o. nowy adres fizyczny urządzenia (adres MAC).Dyspozycja powinna zostać złożona drogą mailową, lub telefonicznie z późniejszym przesłaniem zgłoszenia pocztą elektroniczną.
Istnieje możliwość zawieszenia Usług: Metro Internet oraz Metro Telefon tylko dla klientów, którzy zawarli umowę na czas nieokreślony. Zawieszenie Usług może trwać od 1 do 3 miesięcy. Opłata za zawieszenie usługi jest jednorazowa i wynosi 20 zł.
W przypadku pojawienia się komunikatu „Twój komputer nie jest autoryzowany w sieci” należy wysłać mailem do biura firmy adres fizyczny urządzenia (adres MAC). Komunikat ten pojawia się najczęściej w sytuacjach gdy została zmieniona karta sieciowa urządzenia lub w przypadku podłączenia nowego sprzętu do sieci.
W takim przypadku możliwości techniczne podłączenia usługi są sprawdzane indywidualnie. Najlepiej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Metro Internet.
Tak. W cyfrowej telewizji jest to możliwe posiadając kolejny dekoder. Dzięki usłudze MULTIROOM oferujemy drugi dekoder w niższej cenie. Wszystkie programy jakie masz wykupione w podstawowej usłudze będziesz mieć dostępne na drugim dekoderze tylko przy opłacie miesięcznej za multiroom.
Tak; w celu zainstalowania usług w lokalu, które nie jest własnością Klienta należy dodatkowo przedstawić umowę najmu.
Najlepiej zgłosić chęć wymiany pilota na nowy do Biura Obsługi Klienta Metro Internet mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej. Po dobiór pilota należy zgłosić się do jednego z Biur Obsługi Klienta. Koszt wymiany pilota to 50,00 zł.
Dostęp do multimedialnej platformy Metro Internet realizowany jest z wykorzystaniem cyfrowego dekodera, Urządzenie jest udostępniane Abonentom wg aktualnego cennika i warunków.

Co tydzień premiery hitów filmowych
 ponad tysiąc godzin filmów i seriali produkcji HBO, dostępnych tylko w HBO GO
 premiery filmowe, seriale i dokumenty

Biblioteka pełnych sezonów seriali z oferty HBO
 odcinki ulubionych seriali, które przeoczyłeś w HBO
 wszystkie odcinki najlepszych seriali w jednym miejscu
 najnowsze odcinki seriali HBO nawet dzień po premierze amerykańskiej


HBO GO jest dostępne na komputerze, smartfonie, tablecie, a także na telewizorze


Jak skorzystać z oferty?
Dostęp do usługi HBO GO jest możliwy po wykupieniu pakietu HBO HD +OD +GO. Oprócz dostępu do HBO GO masz możliwość oglądania wszystkich kanałów HBO i korzystanie z biblioteki VOD HBO On Demand.


Jeśli jesteś już Abonentem pakietu HBO HD +OD +GO wystarczy, że wejdziesz na stronę rejestracji w usłudze HBO GO 

ZAREJESTRUJ SIĘ W HBO GO

Wystarczy na stronie rejestracji wybrać operatora JAMBOX i podać Twój numer klienta oraz tvPIN, które znajdziesz na umowie Abonenckiej. Twój numer klienta możesz sprawdzić wprost z pilota JAMBOX wchodząc do TV Panelu. Następnie założyć użytkownika HBO GO i już możesz korzystać z usługi na Twoim smartfonie, tablecie czy komputerze.

Jeśli korzystasz z urządzeń mobilnych, zainstaluj odpowiednią aplikację:


Jeśli korzystasz z komputera wejdź na stronę www.hbogo.pl 




Usługa HBO GO jest ograniczona terytorialnie

© HBO Europe, spol. s r.o. Wszystkie prawa zastrzeżone. 2013. Dwoje do poprawki © 2012 Columbia Pictures Industries, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. Mroczny Rycerz powstaje © Warner Bros. Ent. Wszystkie prawa zastrzeżone; TM & © DC Comics. Mroczny Rycerz powstaje Premiera w HBO 27.10 Django © 2012 Visiona Romantica, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone Hotel Transylwania © 2012 Sony Pictures Digital INC. Wszystkie prawa zastrzeżone Kontra: Świeża krew © 2013 Home Box Office, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. Spartakus: Zemsta © 2011 Starz Entertainment, LLC. Wszystkie prawa zastrzeżone Zakazane Imperium III © 2012 Home Box Office, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kontra: Zemsta © 2012 Home Box Office, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone Gra o tron III © 2013 Home Box Office, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone.

HBO GO jest przeznaczone do użytku na terenie Polski i wymaga łącza szerokopasmowego. Optymalną jakość serwisu zapewnia łącze o prędkości 2 Mb/s. Odbiór na urządzeniach przenośnych wymaga połączenia wi-fi lub 3G. Mogą wystąpić dodatkowe ograniczenia korzystania z usługi. ©2013 Home Box Office, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. HBO® i oznaczenia pozostałe programów oraz usług stanowią własność Home Box Office, Inc. iPad® oraz iPhone® są znakami towarowymi Apple Inc. Android™ jest znakiem towarowym Google Inc. Korzystanie z tego znaku towarowego wymaga zgody Google. Serwis HBO GO dostępny tylko i wyłącznie w pakiecie z HBO. Pełna lista urządzeń, na których serwis HBO GO przeszedł pomyślnie testy, pod adresem www.hbogo.pl

Tak; w celu uzyskania duplikatu Faktury VAT należy złożyć pisemną dyspozycję i przesłać ją na adres mailowy biura: bok@metrointernet.pl.
Niewykorzystane minuty nie przechodzą do kolejnego okresu rozliczeniowego.
Aby zmienić prędkość prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Pracownik BOK przygotuje aneks do umowy. Prędkość Internetu zostanie zmieniona od pierwszego dnia miesiąca po uprzednim dostarczeniu do siedziby Metro Internet podpisanego aneksu do umowy.
W celu rozwiązania umowy o świadczenie usług Abonent powinien dostarczyć do siedziby Operatora  pisemne oświadczenie, które zawiera: imię i nazwisko Abonenta, adres instalacji,  nr Klienta oraz odręczny podpis Abonenta.  Oświadczenie o  rozwiązaniu Umowy można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową. Okres wypowiedzenia jest miesięczny ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożone zostało wypowiedzenie.
Umowa staje się normalną umową bezterminową z abonamentem wg cennika, ale oczywiście mamy przygotowane atrakcyjne promocje dla stałych Abonentów. Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami dłużej.
Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Dane zbierane automatycznie
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty: Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, email, formularza na stronie itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

  • Nigdy nie sprzedajemy ani nie udostępniamy danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
  • Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
  • Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.
  • W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka. Służą one do identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony. Potrzebujemy tego, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ