Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
20.04.2021

Przerwa w dostępie do usług w Sokołowie Podlaskim

Informujemy, że z powodu prac związanych z przebudową sieci światłowodowej w obrębie ulic Grunwaldzkiej, Zalewskiego oraz Bartoszowej w Sokołowie Podlaskim
Czytaj więcej
8.04.2021

Zaburzenia w dostępie do usług

Szanowni Klienci W związku z atakiem DDOS powodującym przeciążenie sieci wystąpiły zaburzenia w dostępie do Internetu.
Czytaj więcej
29.03.2021

JAMBOX Go!

JAMBOX go! to aplikacja umożliwiająca oglądanie TV i zarządzanie Twoimi usługami ze smartfona, komputera czy tabletu.
Czytaj więcej
26.03.2021

Nowa oferta Internetu PRO CLOUD

W dobie panującej pandemii i wszechobecnej zdalnej pracy i nauki, wprowadzamy nowe rozwiązanie dla wszystkich, którzy oczekują dużej szybkości przesyłania danych i wygody użytkowania Internetu: PRO CLOUD
Czytaj więcej
3.03.2021

04-05 marca BOK Warszawa nieczynny

w dniach 04-05 marca Biuro Obsługi Klienta w Warszawie będzie nieczynne
Czytaj więcej
2.12.2020

Informacja o zmianach w dokumentacji abonenckiej

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż z dniem 21 grudnia 2020r. nastąpi zmiana warunków umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Niniejsza modyfikacja umowy wynika z konieczności dostosowania postanowień umownych do nowych przepisów, tj. przepisów ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Czytaj więcej

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ