Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
20.02.2020

Zmiany w telefonicznej Obsłudze Klienta

Szanowni Klienci,
Informujemy, że przeprowadziliśmy wdrożenie nowego systemu telefonicznej obsługi klienta. W trosce o zwiększenie bezpieczeństwa danych naszych Abonentów, do obsługi zgłoszeń niezbędne jest podanie numeru klienta. Numer ten mogą Państwo znaleźć w prawym górnym rogu umowy, jak również jest nim pięć pierwszych cyfr każdej faktury abonamentowej.

Informujemy, że bez podania prawidłowego numeru klienta Państwa zgłoszenie nie zostanie obsłużone. Od momentu wdrożenia nowego systemu nie ma możliwości weryfikacji Państwa danych na podstawie m.in. numeru PESEL lub adresu instalacji.

Bardzo prosimy o przygotowanie numeru klienta przed połączeniem się z telefoniczną obsługą klienta.

Przypominamy również, że w celu obsługi zgłoszeń dotyczących: Państwa danych, umowy, płatności itp., niezbędny jest kontakt osoby, na którą jest umowa. Osoby nieupoważnione pisemnym dokumentem, nie będą mogły uzyskać pomocy w powyższych sprawach, nawet jeśli podadzą prawidłowy numer klienta.

Informujemy, że w przypadku problemów technicznych telefoniczny dyżur techniczny przyjmuje zgłoszenia całodobowo, natomiast weryfikacja zgłoszeń ma miejsce do godziny 21:00 każdego dnia. Do nagrania telefonicznego zgłoszenia niezbędne jest: podanie numeru klienta, adresu instalacji, opisanie problemu oraz podanie aktualnego numeru kontaktowego.

Mamy świadomość, że zmiany te na początku mogą utrudnić postępowanie w przypadku zgłoszeń. Chcemy natomiast zapewnić, że zmiany te są niezbędne, aby jak najlepiej dbać o bezpieczeństwo Państwa danych.

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ