Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
22.07.2019

Nowa funkcja - SPRAWDZENIE STATUSU USŁUGI

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że od 22 lipca 2019 r. do naszego systemu została wprowadzona nowa funkcja – SPRAWDZENIE STATUSU USŁUGI. W przypadku, braku dostępu do Internetu, prosimy o sprawdzenie statusu usługi na stronie www.status.metrointernet.pl

Widoczne statusy to:

Usługi Aktywne - Twoje usługi działają prawidłowo

Usługa została zawieszona z powodu braku płatności usługi zostały zablokowane z powodu braku terminowej wpłaty. Abonent ma możliwość włączenia usługi poprzez wpisanie numeru Klienta.

Usługa została ograniczona z powodu braku płatności – usługi zostały wyłączone z powodu nie uregulowania płatności. Usługi zostaną uruchomione po zaksięgowaniu należności na koncie Abonenta.

 

Jeśli, występuje brak dostępu do Internetu, a po sprawdzeniu statusu żadna z w/w informacji się nie wyświetla, prosimy o kontakt z Działem Technicznym pod numer tel. 22 350 50 00.

 

Przypominamy, w przypadku kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Technicznym prosimy o przygotowanie numeru KLIENTA lub numeru PESEL w celu weryfikacji danych.

 

Zachęcamy do korzystania z funkcji SPRAWDZENIA STATUSU USŁUGI oraz mamy nadzieje, iż będzie ona dla Państwa pomocna.

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ