Szanowni Państwo,
Informujemy, że od 22 lipca 2019 r. do naszego systemu została wprowadzona nowa funkcja – SPRAWDZENIE STATUSU USŁUGI. W przypadku, braku dostępu do Internetu, prosimy o sprawdzenie statusu usługi na stronie www.status.metrointernet.pl
Widoczne statusy to:
Usługi Aktywne - Twoje usługi działają prawidłowo
Usługa została zawieszona z powodu braku płatności – usługi zostały zablokowane z powodu braku terminowej wpłaty. Abonent ma możliwość włączenia usługi poprzez wpisanie numeru Klienta.
Usługa została ograniczona z powodu braku płatności – usługi zostały wyłączone z powodu nie uregulowania płatności. Usługi zostaną uruchomione po zaksięgowaniu należności na koncie Abonenta.
Jeśli, występuje brak dostępu do Internetu, a po sprawdzeniu statusu żadna z w/w informacji się nie wyświetla, prosimy o kontakt z Działem Technicznym pod numer tel. 22 350 50 00.
Przypominamy, w przypadku kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub Działem Technicznym prosimy o przygotowanie numeru KLIENTA lub numeru PESEL w celu weryfikacji danych.
Zachęcamy do korzystania z funkcji SPRAWDZENIA STATUSU USŁUGI oraz mamy nadzieje, iż będzie ona dla Państwa pomocna.