Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.
20.11.2018

AWARIA Sokołów Podlaski (16:00 aktualizacja informacji)

Aktualizacja informacji: Dostęp do usług został przywrócony 20.11.2018r. około godziny 16:00. W przypadku dalszego braku dostępu do usług prosimy o restart urządzeń lub kontakt pod numerem tel. 22 350 50 00 (dyżur techniczny do godziny 21:00). 


Informujemy, że przerwa w dostawie usług w Sokołowie Podlaskim, związana jest z awarią na łączach międzymiastowych (Orange). W tej chwili trwają prace nad rozwiązaniem problemu. 

Aktualnie przewidywany czas naprawy to 20.11.2018 r. do godziny 17.00

Za utrudnienia przepraszamy. 

Partnerzy technologiczni

Masz pytania, potrzebujesz porady lub pomocy?
Skontaktuj się z naszymi konsultantami
Nasze lokalizacje
Warszawa Sokołów Podlaski
Zadzwoń
+48 22 350 50 00
Napisz do nas
bok@metrointernet.pl
Najczęstsze pytania
Przejdź do strony FAQ